donderdag 7 oktober 2010

Naar North Conway, schoenen gekocht en PPP weer


De internetverbinding op deze campground is erg slecht en valt om de haverklap uit dus ik hoop dat het lukt om een kort verslag te plaatsen.

Vanmorgen was ik weer vroeg wakker en ik geloof niet dat Harry het echt op prijs stelde dat ik om 06.00 uur lag te zingen "zachtjes tikt de regen op m'n camperdak". Het klopte ook niet echt want de regen tikte niet zachtjes. De weersvoorspelling voor vandaag klopte wel, 100% regen. Het was en is nog steeds Piet Paulusma Pleurisweer. Ik heb in ieder geval veel schik gehad van de van Marin geleende jas :)

Op advies van de vriendelijke eigenaar van de campground in Gloucester zijn we vanmorgen eerst een stuk via tussendoor wegen en verschillende plaatsjes gereden. Overal zie je herfst- en Halloween tafereeltjes met hooi, stro-poppen en pompoenen, erg leuk. Daarna zijn we doorgereden naar de outlet in North Conway en onderweg hebben we mooie herfstkleuren gezien. We hebben Nikes gekocht voor Har, Vans voor Lars en voor mij ... een paar paarse veters :) Bij Starbucks hebben we een capuccino en warme chocomel gehaald om op te warmen. Ook hebben we nog 3 quarters gescoord die we nog niet hadden.

Ondanks het slechte weer hebben we toch wel een vakantiegevoel. Het is heerlijk om te gaan en staan waar we willen en alles bij je te hebben. Natuurlijk hopen we dat het weer wel gaat opknappen, volgens de berichten moet dat overmorgen gebeuren.

En we hebben erg gelachen om 2 ''puienpissers'' in een regenponcho ...



Aantal miles vandaag: 136
Campground: Saco River Camping Area in North Conway NH

5 opmerkingen:

  1. Jammer van de regen, dus kanoen zal ook geen optie zijn in North Conway. Misschien de Scenic Railroad? En anders kun je in Settlers Green je hart ophalen. Wij hebben alleen bij de GAP outlet al 2 uur binnen gelopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk schrijfstijltje heb je ,en Harry moet niet zeuren , wat je nou nóg meer dan een vrouw die in de vroege morgen al voor je ligt te zingen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sorry , woordje vergeten , had moeten staan "wat WIL je nou nog meer !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je goed schik hebt van mijn jas, die heb ik hier toch niet nodig.....ha ha ha,idd lachen die puienpissers met die jasjes aan...wij worden vanavond om half 6 opgehaald en dan zit onze vakantie er weer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewéldig die herfstkleuren ,ik hoor Ruud daar ook altijd over !
    Even een "huishoudelijke mededeling " het lukt Inge niet hier te reageren ,ze volgt jullie wel natuurlijk en gaat met een mailtje jullie bijpraten !

    BeantwoordenVerwijderen