woensdag 6 oktober 2010

Naar Gloucester, Halloween en regen

Het is overduidelijk, Halloween komt eraan. We hebben onze ogen uitgekeken vandaag in de Walmart. Hele paden met Halloween versieringen, kleding, snoepgoed, zo leuk, je zou wel een koffer vol mee naar huis willen nemen.

Afgelopen nacht waren we alle twee weer om 02.00 uur wakker, opnieuw om 04.30 uur en om 07.00 uur zijn we opgestaan. We hebben eerst de keukenkastjes opnieuw ingericht en alle zooi die we toch niet gebruiken eruit gehaald. Na het ontbijt, geroosterd brood uit een broodrooster waar je de knop van moest vasthouden, zijn we op weg gegaan naar een Walmart Supercenter.

Gisteren hadden we alleen de hoognodige boodschappen gedaan en nu wilden we een voorraadje aanleggen. En een nieuw broodrooster kopen :)

Na een paar uur in de Walmart te hebben doorgebracht zijn we op weg gegaan naar Gloucester. Onderweg hebben we de eerste gekleurde bladeren gezien. De camping die we uitgezocht hadden zag er niet echt prettig uit en we hebben rechtsomkeer gemaakt. Gelukkig was er nog een campground, daar staan we nu en die is stukken beter! Helaas heeft het de hele dag geregend, regent het nu nog steeds en ook voor morgen is de voorspelling slecht weer. Zo slecht dat er jammer genoeg geen whale watch boten uitvaren, waardoor onze plannen noodgedwongen wijzigen. Geen walvissen dus en op advies van de vriendelijke dame hier gaan we alvast richting de White Mountains. Aankomend weekend is het Columbus Day en volgens haar wordt het daar dan zo druk dat je werkelijk bumper aan bumper rijdt ...

Genoeg voor vandaag, ik ga douchen, nog wat lezen en naar bed, dus de beloofde info over de camper moet nog ff wachten.

Aantal miles vandaag: 176
Campground: Cape Ann Camp Site in Gloucester MA

1. als je nog een plekje over hebt in je koffer, dan mag je wel wat leuke versieringen voor halloween voor me meenemen of leuke snoepjes als je die tegen komt.
    Jammer van het weer.

2. Leuk om te lezen. Ga zo door!! Zonde van het slechte weer. Zal voor jullie duimen dat het snel opklaart. Dat reist wat prettiger en is leuker voor foto's (ha, ha). Veel plezier!!

3. De hoed staat je gewéldig , zuinig op zijn dus ;-) Jammer dat het slecht weer is maar met die hoed heb je in ieder geval géén paraplu nodig !